Nytt år med nya tag

Hoppas ni alla haft en prima jul och firat in det nya året på bästa sätt! Har själv fått en uppleva en helt fantastisk jul och nyår, som spenderats med saknade vänner och familj. Det har varit så skönt att få komma hem under en längre tid och bara få njuta av lugnet här borta. Är fortfarande hemma i Linköping i och för sig, men just nu är jag mitt uppe i tentapluggandet och jag känner 0 motivation. Som vanligt borde jag ha börjat det här betydligt tidigare…Drygt en vecka kvar till min första tenta!!!! Vi har nämligen tenta första dagen vi kommer tillbaks från juluppehållet.

65c1bcc8551ed6aa8a12f8da7604d1e9

Kommentera

