Introgasquen VT 16

Inga planer för lördagen? Kom på Introgasquens eftersläpp, vårens hetaste fest… 😛

Introgasquen anordnas av termin 2 på läkarprogrammet här på KI, varje halvår. Den är främst avsedd för de nyantagna studenterna på läkarprogrammet, som ett slags välkomnande, därav namnet ‘introgasque’. Men det är även en chans för min klass att tjäna ihop lite cash till preklinfesten efter termin 4. Evenemanget börjar med en sittning, och avslutas med ett eftersläpp. Och det bästa: alla är välkomna! Så ta med vänner, familj och hela köret så ses vi där!

Mycket planering kring eventet har pågått under de senaste månaderna, och vi har verkligen fantastiskt duktiga och ambitiösa själar i klassen som tagit tag i allt. Det är så sjukt mycket mer jobb bakom detta än vad man tror. Jag själv kommer vara aktiv under dagen; först är jag med och serverar sittningen, därefter står jag i garderoben när eftersläppet kickar igång, och allra sist avslutar jag dagen/natten i baren. Låt oss hoppas att allt går som smort!

Kommentera

