Utkastad från kursen

Aldrig varit med om något liknande. Blev bokstavligen utkickad från vår kurs DSM2. Märkte detta förra veckan, i samband med våra mikrobiologilaborationer. Mitt namn var heeeeeelt erradikerat från närvarolistorna, som man måste signera för att få godkänt på momentet. Gick in på Ladok (hemsida där man kan se vilka kurser man är registrerade på, vilka moment som är avklarade etc) och märkte att DSM2-kursen var borttagen. Kände bara hur jag inte har tid med detta just nu. 

Det här innebar att jag behövde mejla runt till massa personer i kursledningen/kursexpeditionen/whatever, vilket jag avskyr. Det blir så sjukt mycket bollande hit och dit, man får svar sju år senare osv. Till slut bestämde jag mig för att fysiskt gå till dem, och be de fixa in mig i systemet, vilket de gjorde. Dock fick jag ingen som helst förklaring på hur detta kunde gå till. OKLART! 

Kommentera

